Automobili...

Ako vam venama teče benzin umjesto krvi,na pravoj ste adresi...

14.12.2004.

BMW M6 E63

Stigao je novi kralj sportskih Coupe-a, nastao iz BMW-ove serije 6 i zove se M6. Kako ga prepoznati? Pa izvana, otkrivaju ga detalji kao i svaki M model. No ko ih zna svakako će odmah shvatiti o čemu je riječ. Sve je podređeno funkciji, pa tu spadaju posebni branici sa difuzorima i otvorima za zrak, bočni pragovi, velike felge spektakularnog izgleda i naravno 4 kromirana auspuha na zadnjem dijelu automobila. Tu je i još mnogo sitnijih detalja koji razlikuju M6 od obične šestice, kao po koja značkica M6 na boku i zadnjem kraju automobila. Ali te sitne detalje sada sada neču nabrajati, da bi što prije došao do onoga dijela koji večinu najviše interesuje. A to je naravno, motor. Motor je pravi dragulj, skoro trkača tehnika u normalnom automobilu. V10 konfiguracije, preuzet iz M5 modela, razvija 507 KS i uz to se zavrti do 8250 o/min. Ovo M6-ici osigurava da sa lakočom dostigne maksimalnu brzinu od elektronski ograničenih 250 km/h. Mjenjač ovog automobila je 7 stepeni sekvencijalni, a vozač može izabrati hoče li sam šaltati brzine (ručicom ili tipkama na volanu) ili će taj posao prepustiti automobilu. Upravo je mjenjač zasluzan za nešto fascinantnije od same max brzine, to jest ubrzanja. Automobil se zahvaljujuči opciji “Launch Control” (priprema za što bolji start) i vrhunskoj brzini šaltanja do 100 km/h ispucava za samo 4.6 sekundi, a do 200 km/h protekne manje od 14 sekundi. No M modeli nikada nisu bili “čitavi” u motoru, pa je i ovdje isti slučaj. Na raspored težine se maksimalno pazilo pa ne treba sumnjati da će ovaj BMW imati idealan raspored težine po osovinama od 50:50. Držanje u krivinama zahvaljujuči tome, vrhunskom ovjesu a i maksimalno spuštenom težištu će biti vrhunsko. Koliko se pazilo na spuštanje težišta i smanjenje težine dovoljno govori i podatak da M6 ima krov izrađen od lakog a izrazito čvrstog karbon fibera (karbonska vlakna). Ovo je osiguralo i odličan odnos težine/snage koji iznosi 3.5 KG/KS. Prvi testovi M6 kada dođe na tržište će dokazati vrhunsku mehaniku M6-ice, sa kojim će problema imati i neki Ferrariji. Unutrašnjost automobila nije puno mjenjana, tu su klasični M detalji, posebna sportska sjedišta, posebna instrument tabla i šta sve več ide i uz ostale M modele. Cijena nije još uvijek poznata, a o potrošnji ovoga modela se i ne pita. Ali eto usput da spomenem da BMW ipak navodi prosječnu potrosnju od 14-ak litara…

Veće slike nove M6-ice možete nači na oficielnoj stranici BMW-a, a za direktan transport do M6-ice kliknite ovdje!!

13.12.2004.

Volkswagen Passat – Novi

Evo samo dan nakon što je Nine pisao o Passatu B5/B5.5 koji je skoro već 8 godina na tržištu, u javnost je Volkswagen poslao i prve fotografije nove generacije Passata. Novi model će premjerno biti prikazan javnosti na autosalonu u Ženevi u Martu sljedeče godine. Po prvim slikama se može vidjeti sličnost sa Volkswagenovim konceptima jednostavnih naziva “C” i “R”. Iako nikakve dodatne informacije za sada nisu poznate, može se vidjeti da je novi Passat narastao u odnosu na sadasnji model. Također, iz Volkswagena su “usputno” napomenuli da će se u ovom modelu koristiti neki “luksuzni” elementi poznati iz Phaeton modela. Više informacija kada bude poznato, obavjestit ću Vas o tome.

Veće slike možete pogledati na linkovima ispod…

Slika 1
Slika 2
Slika 3
Slika 4

13.12.2004.

BIHAMK akcija za članove

U cilju pružanja dodatnih pogodnosti svojim članovima , BIHAMK pokreće novu akciju pod nazivom «Dani otvorenih vrata». Akcija ima kotinuirani karakter i realiziraće se svake nedjelje, počev od 12.12.2004.g., u sklopu Tehničkog centra BIHAMK-a na Ilidži /Plandište b.b./. U okviru akcije, u vremenu od 09 do 15 sati, članovi BIHAMK-a mogu besplatno obaviti raznovrsne servisne usluge. To podrazumijeva kontrolu ili zamjenu filtera za gorivo, razvodne kape, klinastog remena, platinske dugmadi, fingera, temoprekidača, osigurača, vodova - crijeva, sijalica, dosipanje motornog ulja i ulja za kočnice, zamjenu guma , provjeru stanja akumulatora ili podešavanje karburatora. U vrijeme realizacije akcije, svi vozači se mogu obratiti BIHAMK-ovim stručnim licima za tehnički savjet, a zainteresovani se mogu i učlaniti u BIHAMK. U narednom periodu BIHAMK će ovu akciju realizovati i u drugim gradovima u BiH, a u pripremi su i dodatni sadržaji i pogodnosti. Detaljnije informacije mogu se dobiti putem telefona 1282...

BIHAMK

13.12.2004.

Honda – Brošure za djecu

Nešto do sada neviđeno je napravila Honda, to jest prvu brošuru specijalno dizajniranu za djecu, koja nosi naziv “The Honda FRV Fun zone”. To je urađeno iz razloga jel su neka istraživanja pokazala da 2 od 3 djeteta između 10-15 godina žele da učestvuju u izboru porodičnog automobila. Da djeca nebi stalno postavljala pitanje “zašto ovo” i “zašto ono”, ovim Honda komunicira sa djecom na njihovom “jeziku” kako bi im što više približili automobil i vidjeli šta djeca misle o tome. Prva Hondina brošura odnosi se na FR-V model i prva polovina brošure je namjenjena djeci od 4 do 7 godina a drugi dio je za djecu 8 do 10 godina. Za mlađu publiku tu se nalaze igrice i puzle, a starija djeca koja već mogu čitati naći će u brošuri zanimljive šale i još neke “slagalice”. Tu su također i zanimljive informacije o Hondi, kao npr. koliko Hondi treba da sagradi automobil (5.8 sati), od koliko je djelova sastavljen (preko 10000) i slično tome. Uz brošuru se može dobiti set voštanih bojica, tako djeca mogu bojiti djelove brošure namjenjene upravo tome. Ova brošura će biti davana djeci u vrijeme kada njihovi roditelji prave test vožnje automobila, kao i djeci onih koji pokažu interes za kupovinu automobila. Brošura će se također moči uzeti kod Hondinih dilera, a stajat će “svima” na raspolaganju odmah do pravih brošura za odrasle. Zanimljiv potez Honde u svakom slučaju…

12.12.2004.

Volkswagen Passat B5/B5.5 – Kupovina polovnog

Prvobitno sam zamislio da napišem usporedbu Passata IV i Vectre B. Međutim bilo bi nepošteno prema ova dva auta da im ne posvetim više pažnje i detaljnije opišem njihove osobine. Ipak prednost ima VW Passat koji je trenutno najpoželjnije auto u BiH. Druga stvar je što 99% naše populacije nema para ni za polovan primjerak, ali oni koji ga hoće kupiti evo detaljnijeg opisa ovog automobila.

Dizajn i unutrašnjost

Malo koje auto je izazvalo striktno pozitivne reakcije kao što je to uradio Passat 1996 godine. Prve slike su jasno govorile da je dobro izašao iz dimezija srednje klase. Kada je predstavljen to je bilo više nego očito, i zbog svoje dužine i širine već su mu počeli predviđati klijentelu koja je do tada bila redovan kupac Audija A6, te da će preoteti ponekog kupca BMW-u serije 5 koja je bila predstavljena godinu prije, i koja je bukvalno rasturala konkurenciju u gornjoj srednjoj klasi. Svi su to primjetili, ali izgleda da dizajneri u VW nisu imali takve ambicije, pa su prvim passatima dali žute žmigavce i zeleno osvjetljenje unutrašnjosti, te je to izgledalo previše narodski. VW je ubrzo reagovao te su svi Passati dolazili sa providnim žmigavcima i osvjetljenje unutrašnjosti u plavoj boji sa crvenim kazaljkama i prekidačima. To je bio pravi hit i jednostavno je izgledalo prvoklasno. Passat je krenuo u pohod, i imao je izuzetan odziv kupaca u srednjoj klasi, te je jedno vrijeme prijetio da će preoteti prvo mjesto po prodaji Vectri B koja je bila već par mjeseci bestseller u Europi. Najinteresantnije, Passat je izazvao dobar odziv i u gornjoj srednjoj klasi. VW je čak morao povisiti cjenu od 2 do 4% da bi smanjio narudžbe jer jednostavno nisu mogli stići napraviti toliko automobila koji bi bili istog kvaliteta. Passat ima bezvremensku kupeovski oblikovanu karoseriju koja nudi više nego dovoljno mjesta. On je najsvjetliji primjerak srednje klase što se tiče prostora, te je na zadnjoj klupi nudio više mjesta od BMW-ove sreije 5 koja pripada klasi iznad Passata. Kontrolna tabla je izuzetno pregledna, te tu ne može doći ni do kakve zabune. Srednja konzola je također primjer funkcionalnosti. Uglavnom za volanom imate opravdan osjećaj da pripadate višoj srednjoj klasi (Audi A6). Taj dojam još više utemeljuje činjenica da je to izrađeno od veoma kvalitetne plastike koja je izuzetno precizno sklopljena, te ako auto nije bilo udarano ne javljaju se nikakvi čvrci i škripa i nakon 150.000 km. Sjedišta su ipak dosta udobnija nego kod prethodnika, te nude zavidnu udobnost, ali i čvrstoću. Međutim, čudi da pored te pedantnosti Passat npr. u osnovnim verzijama nije dolazio sa zvučnicima u zadnjim vratima. U zadnjim vratima imaju samo mrežice za zvučnike, ali uopće nema pripreme, tj. nema košarica za prihvat eventulane naknadne ugradnje zvučnika. Također, kroz Passat nedostaju naponski vodovi, što će razočarati Hi-Fi fanove.

Ovjes

Kada je Passat startao sa prodajom imao je izvrsnu pozadinu. Prošli model, koji je bio oličje pouzdanosti i jeftinog održavanja. Međutim, tu je novi Passat pao na ispitu! Passat naprijed dolazi sa četverostrukim poprečnim ramenima (standard srednje klase je bio dvostruka poprečna ramena) koje je preuzeo od Audija A4. Prednji ovjes je bio aluminijski te je imao izuzetnog uticaja na smanjivanje težine passata (osnovna 1.6 ltr verzija 1290 kg) koji je bio lakši nego što bi se reklo s obzirom na njegove mjere. Zbog 4 ramena, i dosta gumenih veza (selen blokova) sa šasijom, Passat je bio izuzetno udoban. Međutim, nakon 2 godine pojavili su se problemi na svim Passatima. Jednostavno ta ramena su “kapitulirala” na 60-100.000 km. Dešavalo se da pucaju, što je u Njemačkoj izazvalo pravu buru negodovanja. VW je djelimično pokrio trošak popravke, ali problem nije rješen sve do pojave redizajnirane serije B5.5 (debele karambolke - 2001 godine). Međutim, ni na toj seriji problem nije riješen do kraja. Tu su se kod nekih modela javljala pucketanja, te je bilo dosta pritužbi, ali u granicama normale. Pucketanja je izazivala specijalna plastika u kuglama ramena. Danas vlasnici serije od 1996 pa do 2001 kada mjenjaju taj dio, koji se praktično smatra potrošnim, moraju izdvojiti prosječno oko 250 KM po komadu, ali sada nakon zamjene tog dijela, problem se više ne vrača. Zadnji trap je međutim djelo nekih prošlih vremena. Tu je na djelu dobra stara polukruta osovina koja nije izazivala niti najmanje kvarove (4Motion verzija je imala drugaciji zadnji ovjes – ali također bez problema). Jedino su se javljale pritužbe na curenje zadnjih amortizera, ako se auto često opterećava blizu granica dopuštenosti. Inače, par zadnjih amortizera u bolje opremljenoj prodavaonici rezervnih djelova košta oko 400 km (za servis je bolje ne pitati). Ležanje automobila je jednostavno izvrsno. S obzirom na udobnost auto fenomenalno leži, što nije za očekivati kada prvi put sjednete za volan, jer nije standardno tvrd na cesti (Vectra B leži bolje od Passata, ali je dosta tvrđe podešena). Granice auta su dalekooo, a 4 MOTION (4x4 pogon) verzija briljira! Upravljački sistem je dobar zbog aluminijskih ramena, te dozvoljava dobru upravljivost. Kočnice su standardne za tu klasu, te diskovi prosječne veličine obezbjeđuju zaustavni put na prosječnih 40 m (verzija V6 i W8 staju za oko 38 m). Habanje kočnica je iznadprosječno jer nisu primjereni veličini i putnoj brzini koji ovaj auto može razviti. Međutim, to je sve u granicama normale.

Motori

To je razlog zašto je Passat toliko omiljen među kupcima. Ali prvo da krenemo od benzinaca.
Tu je Passat kao i njegov prethodnik na prosjeku klase. Niti jedan benzinac ne odskače od prosjeka. Ali, osnovni 1.6 sa 100 ks i 150 nm jednostavno zaobiđite u što širem luku. Preslab je za tu klasu auta, a potrošnja je na nivou 2.0 ltr benzinca sa 115 ks. Taj motor je slijedeći u ponudi, i nudi 115 ks i 170 nm pri 2.800 o/min. On je daleko bolje rješenje od 1.8 ltr motora sa 125 ks i 168 nm pri 4.200 o/min. Dvolitreni motor razvija pristojan obrtni moment na niskim obrtajima, te sasvim fino pogoni Passat. Uz to je kultiviraniji od 1.8 ltr 5-ventilskog motora. Zbog tehnike sa 5 ventila taj motor je dosta grublji, te logično svoj obrtni moment razvija na visokim obrtajima. Kako obrtni moment nije nešto jak, dužim putovanjima ipak više pristaje 2.0 ltr verzija. Sada, model sa 1.8 ltr motorom treba izbjegavati zbog redovnih kvarova na bregastim vratilima koja su se javljala. VW je opet to djelimično pokrio, pa nemora značiti da je Passat koji Vi želite uzeti bio obuhvaćen tim pozivom. Sljedeći motor je bio 1.8 (isto 5 ventila, ali poboljšana bregasta vratila zbog veće izdržljivosti usljed opterećenja koje stvara turbina) sa turbo punjačem i solidnih 150 ks te izuzetno dobro postavljenih 210 nm pri samo 1.950 o/min pa sve do 5.000 o/min. Ubrzanje je 9.5 sec, te krajnja brzina 222 km/h. Međutim elastičnost je ta koja briljira. Taj motor je jedini od benzinaca iz serije koja se proizvodila od 1996 do 2001 koji je preporučljiv. V5 i V6 motori su dobri, ali zbog čudne konfiguracije V5 motora njegovo održavanje je preskupo. 2.8 ltr V6 motor je jednostavno rastrošan, i njemu ne predsavlja problem da u gradu potroši i do 16 ltr (ali ovaj motor dolazi samo u 4x4 verziji, pa je i to jedan od razloga veče potrošnje). U redizajniranom modelu se pojavio motor 2.0 sa 130 ks koji je zamjenio 1.8 ltr sa 125 ks. Ima 130 ks i 196 nm pri 3.300 o/min. Motor je elastičan, te nije rastrošan. On je također preporučljiv. Model W8 sa 275 ks je čista egzotika, te ga je VW nedvno povukao iz prodaje. Ima enormnu potrošnju čak i za mjerila te klase, te ako ste naumili V8 motor, radije odaberite Audi A6 4.2!

Sada dolazimo do diesela koji su činili 70% prodaje Passata. Tu se zna motor koji se kupuje 1.9 litreni sa 90, 110, 115, 105 i 130 ks. Verzija sa 105 i 130 ks se pojavila u redizajniranom modelu. Motori od 90 ks sa 210 nm pri 1.900/min te 110 ks i 235 nm pri 1.900 o/min. Najbolje rješenje od ova dva motora je motor sa «crvenim I» i 110 ks. Vrlo je dobar u elastičnosti, te ima pristojnu krajnju brzinu od 195 km/h. Potrošnja je smješnih 5.9ltr. Verzija sa 90 ks je takođe preporučljiva, ali zaostaje za verzijom od 110 ks u performansama, a troši oko 0.5 ltr više. Razlika između ova dva motor je što jača verzija ima Turbo punjač promjenjive geometrije. 1999 se pojavila verzija sa 115 ks i 285 nm pri 1.9000 o/min, te verzija sa 6 brzinskim mjenjačem i 310 nm pri istom broju obrtaja. Tu je predstavljen novi sistem ubrizgavanja Pumpa-Duse, te je BOSCH pumpa otišla u zaborav! Taj motor briljira elastičnošću te je definitivno najbolji izbor u seriji koja se proizvodila do 2001 godine.
U redizajniranoj seriji se pojavljuje PD motor sa 100 ks i 250 nm pri 1.900 o/min, te verzija sa užasno jakih 130 ks i 285 nm (ako je 5 brzinski mjenjač) i 310 nm (ako je 6 brzinski mjenjač). Verzija sa 130 ks i 310 nm je definitovno kod redizajnirane serije najbolji izbor, jer jednostavno oduševljava performansama, a potrošnja je na nivou motora sa 110 ks! Tu ako imate priliku izaberite 4MOTION verziju sa tim motorom, i na bosanskim krivudavim cestama malo ko će biti brži od Vas! U Passat se također ugrađivao i V6 tdi sa 150 ks i 310 nm, te u redizajniranom modelu isti motor kao i verzija sa 180 ks i 350 nm (180 KS – samo uz 4Motion)!! Ovaj motor definitivno izbjegavajte. Štedljiv jest, jak jeste, ali troškovi održavanja, i pouzdanost su kritični, pogotovo troškovi. Tom motoru rak rana je remen, koji se mora mijenjati svakih 60.000 km (ostali motori 90.000 km), ko štedi na zamjeni remena često se “opekne”. U slučaju da pukne šteta može iznositi i do 5.000 KM, a izmjena remena je astronomskih 800-1.000 KM (servis)!! Također, taj motor opterećuju kvarovi na elektronici (Luft-messe) te kvarovi turbo punjača, koji nisu česti, ali su iznad prosjeka. Također, problem sa mjeračem protoka zraka opterećuje i 1.9 ltr diesele, te su vrlo česti (na nekim autima i bile su i 3 promjene). Njegova cjena je oko 300 km! No ovo nije samo mana VW-a i Passata, nego skoro svih modernih automobila koje ovim dijelom snabdjeva Bosch. Zupčasti remen se na svim motorima u VW mora mjenjati striktno po upustvima VW-a.

PREPORUČUJEMO: 1.9 tdi sa 110, 115 ili 130 ks, te benzinci 1.8T, 2.0 sa 115ks i 2.0 sa 130ks.

IZBJEGAVAJTE: 1.6, 1.8, 2.3 V5, 2.8 V6 te W8, a od diesela 2.5 V6.

Zaključak

Ovaj Passat nije ono što je bio prethodnik. Ovdje zaboravite onu uzrečicu «imaš djelova na trafici»! Ovaj Passat je uspio spasti na 69. mjesto na TUV-ovoj ljestvici pouzdanosti auta koja se prodaju u Njemačkoj. Održavanje je iznad prosjeka klase, te je vrlo važno da taj automobil redovno servisirate posebno “kritične” verzije kao 2.5 V6 TDI. Redizajnirana serija je prevzišla dosta problema, pa na njega možete gledati kao na pouzdan automobil. Ipak, Passatu treba skinuti kapu za fenomenalno štedljive diesel motore!

Sljedeći put pod textom o “kupovini polovnog” će biti riječi o Vectri B (1996 do 2002 godine)!!

Text napisao Nine


Noviji postovi | Stariji postovi

Automobili...

Auto stranice...

Blogovi koje treba pogledati...
Dream cars
Jaguarfan
Automotion
politicari
AutoShow-samo exkluziva


[b]
STROGO ZABRANJENO SVAKO PREUZIMANJE TEXTOVA BEZ PRETHODNE DOZVOLE UREDNIKA BLOGA.[/b]



KONTAKT:irfansarmas@hotmail.com

Arhiva novosti...
Volkswagen Jetta
Novi Ferrari Dino?!
BMW M3 Competition Package
Audi Q5
Ferrari SuperAmerica
Range Rover Baby
Range Rover Sport
Audi A3 Sportback Open Sky
Toyota – Novi Top modeli
Race of Champions 2004
Volkswagen Golf Individual
Opel Tigra Twin-Top CDTI
Volkswagen Golf Plus
Toyota Yaris - Nova
Mini Coopera S CVT
Hyundai Atos Limited
Citroen C3 VTR
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT
Race of Champions 2004 - Pobjednici
3410 km sa 1 litrom goriva
Mercedes M-klasa – Nova
Porsche 911 GT3 Cup
Volkswagen Fox
Porsche 911 Cabriolet
MB Roadcars Eos
Nissan Murano
Volkswagen AG – Opoziv
Fiat Punto - Spy slike
Honda Civic Type-R – 250KS
Honda – Brošure za djecu
BIHAMK akcija za clanove
Volkswagen Passat – Novi
BMW M6 E63
Citroen C3 Stop/Start
Kia Pens KCD-II
Mercedes CL - Najprodavaniji luksuzni coupe
Chevrolet Corvette Z06 - Slike
Acura RD-X
Volkswagen Golf V – Podbacila prodaja
Mercedes – Novi CDI motor
Subaru Impreza S203
Mika Hakkinen u DTM-u
Nissan Azeal
Mercedes V12 Dizel - Najava
Volkswagen - tvornica u Rusiji
Peugeot Design Contest – Glasanje
Opozivi – 1
BMW 5 – xDrive i jaci motori
CityRover – Stiže u Europu
BMW – Objavljene cijene
Audi Space Frame
BMW – Opoziv
Ferrari Enzo Lego
MINI Rollercoaster
Opozivi - 2
Range Rover – Redizajn
Opelovim radnicima 10 hiljada otkaza
Kia Rio – Prve slike
M. Schumacher u humanitarnoj akciji
Ferrari SUV
Dodge Viper SRT10 Coupe
Ford Focus ST - Najava
Volkswagen Jetta GLI
Ford Fiesta RS – Otkazana proizvodnja
BMW 3 – Odlican odziv kupaca u USA
Ascari KZ1
Mitsubishi Outlander – Nove verzije
Japanci napadaju ameriku
Dacia Logan – Odlican pocetak
Audi Allroad Quattro - Koncept
Saturn Aura
Volkswagen – Rast prodaje
Toyota Avalon – Bangle je pokraden
Mercedes – 2.8 miliona kilometara
Volvo – Kompaktni automobil
Subaru B9 Tribeca – Prvi pravi SUV
Lotus Sport Exige – Još brži
Saleen S7 Twin Turbo – 2.8s do stotke
Cadillac STS-V
Mitsubishi Grandis sa Volkswagenovim motorom
Bentley Continental Flying Spur
Opoziv za Daciu Logan
Noble M14
Nissan Note
Range Rover LE Autobiography
Novi motor za BMW Z4
Mercedes C-klasa - Novi motori
Subaru Forester – Ponovno redizajniran
Porsche Boxster najbolji po TUV-u
BMW 7 – Tenk postao transporter
BMW Z9 - Najbrži Bavarac
Saab – Produženje garancije
Alfa Brera – Serijska verzija
UAZ Patriot
Audi objavio ime SUV-a
Opel Astra OPC
Renault Laguna – Redizajn
Cadillac Escalade i u EU
PSA SUV-ovi od Mitsubishija
Bosch problemi
Cadillac SRX V6 - Novi motor
Toyota nešto muti?!
BMW 1 – Novi top model
Opel Zafira II – Prve slike
Toyota FJ Cruiser
Ferrari F430 Spider
Citroen C6
Honda Civic Si – Koncept
Volkswagen 2.0 TDI
Peugeot 407 Prologue
Mitsubishi Colt CC
Cadillac BLS
Mazda – Najduži plakat
Saab 9-3 Sport Estate
Mercedes B klasa
TUV report za 2005-u
Ford Focus Sedan
Prezivjeli pad sa 121 m
Lamborghini Concept S
Chevrolet Matiz - Novi
Alfa Romeo 159 – Ljepotica je stigla
Maybach 57 S
Lancia Ypsilon Sport
Mercedes M klasa – AMG paket
Audi RS4 Quattro
Kia Rio - Hatchback
Mazda MX-5
Audi TT Quattro Sport
Škoda Yeti
Rolls-Royce Phantom
Porsche 911 Shooting Brake
Lotus Sport Exige 240R
Honda Civic – Novi model?!
Seat Leon Prototipo
Mitsubishi Lancer Evolution IX
Hyundai Grandeur
Opel Zafira OPC
Yamaha opoziv
Lexus IS
Renault Vel Satis – Redizajn
Consumer Reports magazin
EuroNCAP – Novi kandidati
Range Rover Sport - Karakteristike
Jeep Wrangler
Volkswagen Polo – Redizajn
Orca C113
V12 za Range Rover
Skoda Octavia – Sportski paket
Audi Ski Jump Projekt
Nissan Sport Concept
BMW X5 Coupe
Volkswagen Fox (Eu)
Korejska elita “luda” za Audijem
Chevrolet Trailblazer SS
Novi Good Year Excellence
Mercedes R-klasa
Jeep Grand Cherokee SRT8
Imperija uzvraca udarac
Volkswagen Golf GTD
Mercedesi idu doktoru
Audi A4 DTM Edition
Renault Modus – Novi dCi
Lamborghini SUV
EU spremna na nestašicu nafte!
Liqui Moly sponzor Željeznicara
Alpina B5 najbrža limuzina na svijetu
Land Rover Discovery 3 – Novi motor
Kia Picanto 1.1 CRDi
Barel pao 14%
Seat Leon
Audi S6 - Najava
BMW najbolji, MERCEDES najlošiji!

Arhiva tuning...
Porsche 911 Carrera (997) by TechArt
Kleemann C 55K S8
Nissan Strosek 350Z-R
Dacia Logan by Elia
BMW Hartge H1 5.0
Porsche 911 (997) by RUF
Renault Modus i Megane by Elia
BMW 1 by Breyton
Audi A3 Nothelle 210 Spatha
Mercedes A-klasa by Carlsson i Brabus
Schnitzer ACS1
Audi Abt AS400
BMW G-Power G6 5.0 Highline
Volkswagen Touareg JE DESIGN
Audi Abt AS3 Sportback
Brabus CLS 55 Compressor K8
Audi TT CarLine
BMW Mini by Hamann
Porsche Cayenne by TechArt
Kleemann CL 65
Audi A3 2.0 TDI by B&B
BMW 645Ci by Hartge
Land Rover Discovery by Arden
Maybach by Brabus
Rinspeed Chopster
Brabus SLR
VW Golf GTI by B&B
Porsche Cayenne by Sportec

Arhiva ostalih tekstova...
Ferrari Mythos
Volkswagen Golf 1 GTI
Volkswagen Golf 2 GTI
Volkswagen Golf 3 GTI
Volkswagen Golf GTI – Video klipovi
Jeftinije gorivo
Zimske gume
Pripreme za zimu
Dieseli, održavanje i vožnja?!
Rezervni dijelovi
Volkswagen Passat B5/B5.5 – Kupovina polovnog
Opel Vectra B – Kupovina polovnog
Audi A6 4B – Kupovina polovnog
Peugeot 406 - Kupovina polovnog
Mercedes E-klasa W210 – Kupovina polovnog
Zracni jastuk/Airbag
BMW E36 - Video klip
Preporuke - 1
Vozite BMW X3 Online, u igrici!!
Prednji vs. zadnji pogon
Noviteti – za ovu 2005. godinu
Magla na putu
BMW serija 5 E39 - Kupovina polovnog
Do kada?!
Virusi napadaju automobile?!
Preporuke – 2
Snijega na svakom koraku
Preporuke - 3
Pouka
Volkswagen Golf IV/Bora – Kupovina polovnog
Ucini se proljeće
Policija
Formula 1 - Nova sezona
Formula 1 – Australija
Preporuke – 4
Ode zima
Formula 1 – Malezija
Formula 1 - Pjesmica
Opel Astra B (službena oznaka G) – Kupovina polovnog
PLJACKA!
Guli do kosti
Ide proljece, koje gume staviti?
GP Bahrein 2005- Prve kvalifikacije završene
Skup auto fanova – 02.04.2005
Gp Bahrein 2005-Drugi krug kvalifikacija završen
Bahrein Grand Prix 2005-Pobjeda Fernanda Alonsa
Pogon buducnosti?
Moto GP – Obavještenje
Preporuke – 5
Sebastian Loeb pobjednik Propecia Rally New Zealand
Kad auto otkaže poslušnost
Pirelli manifestacija

BROJAČ POSJETA
345173

Powered by Blogger.ba