Automobili...

Ako vam venama teče benzin umjesto krvi,na pravoj ste adresi...

10.01.2007.

NEMA ŠALE SA KOSOOKIM...

 

     Kia se definitivno uozbiljila. Dokaz za to je nova udrana igla u kompakt klasi, pomalo čudnog, ali originalnog imena-Cee'd( Community European, European Design). Karoserija dužine 423cm, širine 179 i visine 148 nudi primjer kako treba da izgleda moderni kompaktni automobil. Iako pomalo podsjeća na Corollu, ostavlja vrlo dobar dojam na prvi pogled. Na drugi isto tako. Bez spektakularnih inovacija(kao Megane), ali opet zanimljivija od pomalo dosadnog Golfa, Cee'd se nameće i ostalim vrlinama, a ima ih dosta. Krenimo redom:

    Garancija na automobil je 5 godina ili 150 000 km! Na nekim tržištima Zapadne Evrope će ta garancija biti čak sedam godina. Dalje, nudi obilje prostora, ako ne i najviše u klasi, zahvaljujući najvećem međuosovniskom razmaku od čak 265 cm. U gepek stane 340 litara, što je sasvim solidno. Motori su po sistemu „za svakoga ponešto“. Čak i najslabiji, 1.4 litarski benzinac, je daleko od slabog motora-čak 109 konja i 137 Nm momenta razvija maleni četverocilindraš. Jači, 1.6 benzinac se diči sa 122 konja, dok je top ponuda, bar za sada, 2.0 litarski sa 140 konja i 185 Nm na 4750 o/min. Motori koji se ugrađuju u Cee'd vuku pomalo na Hondine benzince, koji vole visoke okretaje i tek tada pokazuju pravo lice. Od sada će Kia biti dostupna i sa modernim turbo-dizelskim agregatima. Naime, 1.6 litarski CRDi sa 115 konja i 255 Nm momenta, te 2.0 sa 140 konja i 305 Nm se nameću kao logičan izbor porodičnim ljudima. Performanse su fantastične-čak i najslabiji motor povuče sve do 187 km/h i sprinta do stotoke za 11,5 sekundi. Konkurenti-ugledajte se...

    Oni koji su imali priliku da je voze, kažu da Cee'd pruža osjećaj koji u vožnji nije ništa lošiji nego kod Golfa, Astre ili 307-čak suprotno. Karoserija je izvanredno kruta, ovjes više nije tako mekan, već više naginje sportu, ali ipak ne narušava komfor. Interijer je napravljen od najkvalitetnije plastike, sa stilom koji, iskreno, nismo navikli gledati kod korejskih auta. Samo ostaje da vidimo hoće li Kia uspjeti a pobijedi predrasude koje je prate, jer izgleda da je pred nama kompakt koji itekako ima šta da ponudi za fer cijenu, koja bi trebala počinjati sa 12 000 €. Ako se uzme u obzir sve što nam je Kia sa kompaktom Cee'd spremna ponuditi, uopšte nije puno...

 

 

 

03.01.2007.

VRIJEME PROMJENA

 

Da u Jaguaru pušu neki novi vjetrovi, postalo je jasno već sa prošlogodišnjim koncepntnim XK, koji se danas prodaje i nadmašuje predviđanja Jaguarovih stratega. Nostalgični dizajn jeste dobra stvar, ali kad je konkurancija ovako jaka, Jaguar je odlučio da okrene stranicu i da napravi nešto pomalo neobično za „propetu mačku“. Na slikama vidite XF, koncept koji pokazuje kako će izgledati nasljednik S-type-a. Sam oblik XF-a pomalo podsjeća na Rapide, ali sa dovoljnom dozom origonalnosti da napravi dar-mar kad se pojavi na tržištu. Jasno je da serijski model neće biti baš ovakav, ali će osnovne konture ostati nepromijenjene. Cupeovska linija i položeno zadnje staklo, oštre linije i dinamičan izgled iz svakog ugla će malo koga ostaviti ravnodušnim. Koncept će predstavljanje doživjeti u Detroitu, a serijska verzija bi se trebala pojaviti u Frankfurtu. Pod haubom će svoje mjesto naći već dobro poznati benznici, a imaju itekako šta ponuditi-3.0 litarski V6 sa 240 konja, 4.2 V8 sa 300, te isti taj opremljen kompresorom koji donosi novih 100 konja na radilicu. Da ljubitelje dizelaša na raspolaganju stoji bi-turbo 2.7 litarski V6 sa 207 konja. Ako uzmemo u obzir tradicionalan Jaguarov stil u uređenju unutrašnjosti, prvoklasnu završnu izradu i materijale u svim novim modelima, te bogatu serijsku opremu, bilo bi krajnje vrijeme da se BMW 5, Audi 6 i Mercedes E-klase dobro zapitaju i zabrinu...Mačka ja naoštrila kandže!

 

 

02.01.2007.

SRETNA NOVA!!!

Svima vam Želim sretnu Novu godinu, da bude bolje nego prošla, da benzin spadne na 1,50 KM i da svi budemo u mogućnosti kupiti sebi bar po jednog AMG-a,hehe. Još jednom, sve najbolje...

 

25.12.2006.

PUSTI SNOVI...

 

   Dakle, budim se ja jedno jutro sa 75 hiljada maraka u džepu i odlučim da idem kupiti novo auto. Naravno, ovo sve je hipotetički rečeno, jer mi fali tih 75 hiljada, ostalo sve imam J

   Za te pare je izbor auta stvarno prebogat na našem tržištu, ali ja već imam zacrtano u glavi šta bih dovukao u garažu. Sad će neki reći da je izbor krajnje bezveze i da ima puno boljih auta za te pare-onda recite koje je to auto i zašto, jer je ovaj četverotočkaš jedan od najboljih u klasi.

  Da skratim-Alfa Romeo 159 2.4 JTDm sa paketom opreme Distinctive. Istina da 159-ka ima par mana, koje su, na kraju krajeva, subjektivne prirode. Sa druge strane, Alfa je puna vrlina tipa odličnog, ali stvarno odličnog petocilindarskog turbo-dizela, dizajna koji obara sa nogu, kvalitetne unutrašnjosti od primjerenih materijala(konačno da i kod Alfe to dočekamo), superiornog držanja ceste u skoro svim uslovima,tako da sve mane padaju u zaborav i drugi plan. Pomenuti motor je jedan od najmoćnijih u klasi. Sa svojih 200 konja i 400 Nm okretnog momenta ostvarenih već na 2000 okretaja u minuti svakog benzinca čine suvišnim i besmislenim. Iako se sva snaga prebacuje samo na prednju osovinu, težina „nosa“ i dobro podvozje, te par elektronskih pomagala ne dopuštaju probleme sa trakcijom. Mjenjač je ručni, sa 6 brzina i dobro pogođenim omjerima, iako bi 2. brzina mogla biti malo duža. Zvuk rednog petocilindraša common-rail tehnologije treba samo čuti...ocjena-pet plus.

  Unutra mjesta ima dovoljno, ali ipak malo manje nego se to očekuje od limuzine duge 4,66 metara. Petoro odraslih nekih prosječnih ili malo iznadproslečnih dimenzija se komotno može zaputiti i na duže putovanje, dok će oni sa 2 m ili više imati problema nazad(nažalost, i sam sam u tom „klubu“ 200cm +). Dizajn interijera je onakav kako smo to navikli od Alfa Romea-praznik za oči. Sve što se može dohvatiti prstima je solidno i kvalitetno urađeno, u krivinama se ne čuje pucketanje i uvijanje karoserije, što se nekad prije moglo osjetiti kod Alfe. 159-ka je teška 1700 kilograma, što je 250 kg viška u odnosu na 156 sa istim motorom. Dodatna masa se i ne osjeti previše u vožnji, samo što je sada osjećaj u vožnji bliži njemačkim limuzinama. Tih 250 kila viška otpada na pojačanja karoserije(5 zvjezdica) i poboljšanje kvaliteta svih dijelova automobila.

  Performanse su na nivou-230 km/h i samo 8,4 sekundi do stotke. Šlag dolazi na kraju-Alfa je odlično istrenirala svoje konje, pa se njih dvije stotine zadovoljava sa samo deset litara nafte na sto kilometara. Ni cijena, u odnosu na ponuđeno, nije prevelika-71 474 KM. Ako vam se ovo ipak čini puno, onda pogledajte samo neke od elemenata opreme-automatski dvozonski klima uređaj, potpun elektrifikacijski paket, audio CD uređaj, 7 zračnih jastuka, kožni volan i mjenjač, parking-senzori, alu-felge 17“, senzori za kišu, maglu, miris, tamu, potpuna potpora za aktivnu sigurnost...treba li još? Garancija od 3 godine ili 120 000 kilometara...

  Samo još da skontam koju banku da opušem pa da sebi kupim najljepšu limuzinu u klasi...

  

16.12.2006.

NOVA FABIA

 

Škoda je objavila sve informacije vezane za novu Fabiju, a svjetska premijera je zakazana za sajam u Ženevi. Preko 1,5 miliona prodanih primjeraka prošle generacije govore sami za sebe, tako da se od ideje vodilje nije previše odstupalo-vrlo privlačan i simpatičan, te prostran i solidan automobil za razumnu cijenu je ono što nudi Fabia II.

  Dizajn je malo bucmastiji i obliji nego kod prethodnice, sa elementima viđenim sa Roomsteru. Prednja maska i farovi su u skladu sa novim vizuelnim identitetom Škode, dok, bar meni, zadnje štopke podsjećaju na aktuelni Stilo sa 5 vrata. Prednji krovni nosač je od sada crn, tako da Fabia sada izgleda dosta zanimljivije i razigranije.

  Dimenzije su dobile na vrijednosti u svim segmentima-dužina je sada 399, širina 164 i visina 155 cm( +3 cm dužine i +4 cm širine). Iako tačan međuosovinski razmak nije objavljen, nagađa se da je znatno preko 250 cm. Gepek zapremine 300 litara je drugi po veličini u klasi.

  Motorizacija je već poznata iz drugih modela-od benzinaca tu će biti 1.2 HTP sa 60 ili 70 konja, zavisno od toga je li u pitanju 6 ili 12-ventilski motor. Najpopularniji benzinac će i dalje biti 1.4 16V sa 86 KS, a vrh ponude je za sada 1.6 16V sa 105 konja. Uz najjači motor će biti moguće doplatiti i automatski mjenjač. Dizeli su zastupljeni sa trocilindarskim 1.4 TDI koji je moguće dobiti u dva nivoa snage-70 ili 80 konja. Nepoderivi 1.9 TDI će se naći i u novoj Fabiji, a sa svojih 105 konja bi trebao biti izbor malo zahtjevnijih kupaca.

  Oprema je čak i bogatija nego se to očekuje-potpuna sigurnosna oprema, ESP sistem, automatski klima uređaj, priključci za mp3 i iPod...naravno, sve ove stavke ne pripadaju serijskoj opremi, već su na listi opcija, ali bi i „gola“ oprema trebala biti solidna.

  U kvalitet Fabije II ne treba sumnjati, ali isto tako ne treba ni slijepo vjerovati. Koliko god to bio dobar auto, Fabiji neće biti lahko-konkurencija je jača nego ikada i itekako ima šta pokazati. U hrvatskoj će za 1.2 HTP trebati istresti 10 000€, što znači da će kod nas biti čak i jeftinija. Čim budu poznate cijene za naše tržište, bit će objavljene na blogu.

 

 


Noviji postovi | Stariji postovi

Automobili...

Auto stranice...

Blogovi koje treba pogledati...
Dream cars
Jaguarfan
Automotion
politicari
AutoShow-samo exkluziva


[b]
STROGO ZABRANJENO SVAKO PREUZIMANJE TEXTOVA BEZ PRETHODNE DOZVOLE UREDNIKA BLOGA.[/b]



KONTAKT:irfansarmas@hotmail.com

Arhiva novosti...
Volkswagen Jetta
Novi Ferrari Dino?!
BMW M3 Competition Package
Audi Q5
Ferrari SuperAmerica
Range Rover Baby
Range Rover Sport
Audi A3 Sportback Open Sky
Toyota – Novi Top modeli
Race of Champions 2004
Volkswagen Golf Individual
Opel Tigra Twin-Top CDTI
Volkswagen Golf Plus
Toyota Yaris - Nova
Mini Coopera S CVT
Hyundai Atos Limited
Citroen C3 VTR
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT
Race of Champions 2004 - Pobjednici
3410 km sa 1 litrom goriva
Mercedes M-klasa – Nova
Porsche 911 GT3 Cup
Volkswagen Fox
Porsche 911 Cabriolet
MB Roadcars Eos
Nissan Murano
Volkswagen AG – Opoziv
Fiat Punto - Spy slike
Honda Civic Type-R – 250KS
Honda – Brošure za djecu
BIHAMK akcija za clanove
Volkswagen Passat – Novi
BMW M6 E63
Citroen C3 Stop/Start
Kia Pens KCD-II
Mercedes CL - Najprodavaniji luksuzni coupe
Chevrolet Corvette Z06 - Slike
Acura RD-X
Volkswagen Golf V – Podbacila prodaja
Mercedes – Novi CDI motor
Subaru Impreza S203
Mika Hakkinen u DTM-u
Nissan Azeal
Mercedes V12 Dizel - Najava
Volkswagen - tvornica u Rusiji
Peugeot Design Contest – Glasanje
Opozivi – 1
BMW 5 – xDrive i jaci motori
CityRover – Stiže u Europu
BMW – Objavljene cijene
Audi Space Frame
BMW – Opoziv
Ferrari Enzo Lego
MINI Rollercoaster
Opozivi - 2
Range Rover – Redizajn
Opelovim radnicima 10 hiljada otkaza
Kia Rio – Prve slike
M. Schumacher u humanitarnoj akciji
Ferrari SUV
Dodge Viper SRT10 Coupe
Ford Focus ST - Najava
Volkswagen Jetta GLI
Ford Fiesta RS – Otkazana proizvodnja
BMW 3 – Odlican odziv kupaca u USA
Ascari KZ1
Mitsubishi Outlander – Nove verzije
Japanci napadaju ameriku
Dacia Logan – Odlican pocetak
Audi Allroad Quattro - Koncept
Saturn Aura
Volkswagen – Rast prodaje
Toyota Avalon – Bangle je pokraden
Mercedes – 2.8 miliona kilometara
Volvo – Kompaktni automobil
Subaru B9 Tribeca – Prvi pravi SUV
Lotus Sport Exige – Još brži
Saleen S7 Twin Turbo – 2.8s do stotke
Cadillac STS-V
Mitsubishi Grandis sa Volkswagenovim motorom
Bentley Continental Flying Spur
Opoziv za Daciu Logan
Noble M14
Nissan Note
Range Rover LE Autobiography
Novi motor za BMW Z4
Mercedes C-klasa - Novi motori
Subaru Forester – Ponovno redizajniran
Porsche Boxster najbolji po TUV-u
BMW 7 – Tenk postao transporter
BMW Z9 - Najbrži Bavarac
Saab – Produženje garancije
Alfa Brera – Serijska verzija
UAZ Patriot
Audi objavio ime SUV-a
Opel Astra OPC
Renault Laguna – Redizajn
Cadillac Escalade i u EU
PSA SUV-ovi od Mitsubishija
Bosch problemi
Cadillac SRX V6 - Novi motor
Toyota nešto muti?!
BMW 1 – Novi top model
Opel Zafira II – Prve slike
Toyota FJ Cruiser
Ferrari F430 Spider
Citroen C6
Honda Civic Si – Koncept
Volkswagen 2.0 TDI
Peugeot 407 Prologue
Mitsubishi Colt CC
Cadillac BLS
Mazda – Najduži plakat
Saab 9-3 Sport Estate
Mercedes B klasa
TUV report za 2005-u
Ford Focus Sedan
Prezivjeli pad sa 121 m
Lamborghini Concept S
Chevrolet Matiz - Novi
Alfa Romeo 159 – Ljepotica je stigla
Maybach 57 S
Lancia Ypsilon Sport
Mercedes M klasa – AMG paket
Audi RS4 Quattro
Kia Rio - Hatchback
Mazda MX-5
Audi TT Quattro Sport
Škoda Yeti
Rolls-Royce Phantom
Porsche 911 Shooting Brake
Lotus Sport Exige 240R
Honda Civic – Novi model?!
Seat Leon Prototipo
Mitsubishi Lancer Evolution IX
Hyundai Grandeur
Opel Zafira OPC
Yamaha opoziv
Lexus IS
Renault Vel Satis – Redizajn
Consumer Reports magazin
EuroNCAP – Novi kandidati
Range Rover Sport - Karakteristike
Jeep Wrangler
Volkswagen Polo – Redizajn
Orca C113
V12 za Range Rover
Skoda Octavia – Sportski paket
Audi Ski Jump Projekt
Nissan Sport Concept
BMW X5 Coupe
Volkswagen Fox (Eu)
Korejska elita “luda” za Audijem
Chevrolet Trailblazer SS
Novi Good Year Excellence
Mercedes R-klasa
Jeep Grand Cherokee SRT8
Imperija uzvraca udarac
Volkswagen Golf GTD
Mercedesi idu doktoru
Audi A4 DTM Edition
Renault Modus – Novi dCi
Lamborghini SUV
EU spremna na nestašicu nafte!
Liqui Moly sponzor Željeznicara
Alpina B5 najbrža limuzina na svijetu
Land Rover Discovery 3 – Novi motor
Kia Picanto 1.1 CRDi
Barel pao 14%
Seat Leon
Audi S6 - Najava
BMW najbolji, MERCEDES najlošiji!

Arhiva tuning...
Porsche 911 Carrera (997) by TechArt
Kleemann C 55K S8
Nissan Strosek 350Z-R
Dacia Logan by Elia
BMW Hartge H1 5.0
Porsche 911 (997) by RUF
Renault Modus i Megane by Elia
BMW 1 by Breyton
Audi A3 Nothelle 210 Spatha
Mercedes A-klasa by Carlsson i Brabus
Schnitzer ACS1
Audi Abt AS400
BMW G-Power G6 5.0 Highline
Volkswagen Touareg JE DESIGN
Audi Abt AS3 Sportback
Brabus CLS 55 Compressor K8
Audi TT CarLine
BMW Mini by Hamann
Porsche Cayenne by TechArt
Kleemann CL 65
Audi A3 2.0 TDI by B&B
BMW 645Ci by Hartge
Land Rover Discovery by Arden
Maybach by Brabus
Rinspeed Chopster
Brabus SLR
VW Golf GTI by B&B
Porsche Cayenne by Sportec

Arhiva ostalih tekstova...
Ferrari Mythos
Volkswagen Golf 1 GTI
Volkswagen Golf 2 GTI
Volkswagen Golf 3 GTI
Volkswagen Golf GTI – Video klipovi
Jeftinije gorivo
Zimske gume
Pripreme za zimu
Dieseli, održavanje i vožnja?!
Rezervni dijelovi
Volkswagen Passat B5/B5.5 – Kupovina polovnog
Opel Vectra B – Kupovina polovnog
Audi A6 4B – Kupovina polovnog
Peugeot 406 - Kupovina polovnog
Mercedes E-klasa W210 – Kupovina polovnog
Zracni jastuk/Airbag
BMW E36 - Video klip
Preporuke - 1
Vozite BMW X3 Online, u igrici!!
Prednji vs. zadnji pogon
Noviteti – za ovu 2005. godinu
Magla na putu
BMW serija 5 E39 - Kupovina polovnog
Do kada?!
Virusi napadaju automobile?!
Preporuke – 2
Snijega na svakom koraku
Preporuke - 3
Pouka
Volkswagen Golf IV/Bora – Kupovina polovnog
Ucini se proljeće
Policija
Formula 1 - Nova sezona
Formula 1 – Australija
Preporuke – 4
Ode zima
Formula 1 – Malezija
Formula 1 - Pjesmica
Opel Astra B (službena oznaka G) – Kupovina polovnog
PLJACKA!
Guli do kosti
Ide proljece, koje gume staviti?
GP Bahrein 2005- Prve kvalifikacije završene
Skup auto fanova – 02.04.2005
Gp Bahrein 2005-Drugi krug kvalifikacija završen
Bahrein Grand Prix 2005-Pobjeda Fernanda Alonsa
Pogon buducnosti?
Moto GP – Obavještenje
Preporuke – 5
Sebastian Loeb pobjednik Propecia Rally New Zealand
Kad auto otkaže poslušnost
Pirelli manifestacija

BROJAČ POSJETA
451006

Powered by Blogger.ba