beats by dre cheap

Mercedesi idu doktoru

Kako je zadnjih godina Mercedes uveo modu stavljanja elektronike i gdje ne treba, pored početnih problema s istom, sada se opet suočavaju sa dodatnim problemima. Elektroniku na svakom koraku u Mercedesu nazivaju velikim napredkom koji ne žele obustaviti. No, napredak je svakim danom sve manje vidljiv, a velike mane tog napredka se vide sve više. Još jedan dokaz za drugi dio ove tvrdnje je i najnoviji opoziv, gdje je DaimlerChrysler AG (pod kojim je i Mercedes) objavio da će u servise biti pozvano 1.3 miliona Mercedesa. Radi se o 3 opoziva koji se trebaju zahvaliti najprije elektronici. Prvi opoziv se odnosi na regulator voltaže motora i obuhvata modele E, SL i CLS klase sa 6 i 8 cilindarskim motorima, proizvedenim između 2001 i 2004 godine. Drugi opoziv obuhvata E i CLS klase (bazirani na istoj mehanici) proizvedene između Januara 2002 i 2005 godine, na koje će se instalirati novi program za kontrolu akumulatora. Također, svi modeli E, CLS i SL proizvedeni nakon Juna 2001, morat će “primiti” i neke prepravke na kočionom sistemu. P.S. Ovo iznad nije prvoaprilska sala... :) Meni fakat nije jasno što ovu elektroniku ovoliko forsiraju i prave razne komplikacije sa tim, neispitanim programima koji upravljaju automobilom i sl stvarima. Ne kažem da jednim djelom neka elektronika nije potrebna, ali što će nekome elektronska ručna kočnica. Pa nije tako teško ni klasičnu dignuti spustiti, al si bar s njom siguran da kad radi radi i da se u sred vožnje neće sama aktivirati. A ne, u modernom automobilu, kad joj dođe “blesava” sama se aktivira, što može biti jako opasno. Za par godina bi ako ovako nastave, moglo doći do ozbiljnih napada virusa na automobile, pa se neko malo zaigra na računaru i pošalje virus na neki slućajni automobil, a onda vlasnik ugleda poruku “Zdravo, od sada su ti isključene kočnice”.

Automobili...
http://auto.blogger.ba
01/04/2005 01:41