PUSTI SNOVI…

 

   Dakle, budim se ja jedno jutro sa 75 hiljada maraka u džepu i odlučim da idem kupiti novo auto. Naravno, ovo sve je hipotetički rečeno, jer mi fali tih 75 hiljada, ostalo sve imam J

   Za te pare je izbor auta stvarno prebogat na našem tržištu, ali ja već imam zacrtano u glavi šta bih dovukao u garažu. Sad će neki reći da je izbor krajnje bezveze i da ima puno boljih auta za te pare-onda recite koje je to auto i zašto, jer je ovaj četverotočkaš jedan od najboljih u klasi.

  Da skratim-Alfa Romeo 159 2.4 JTDm sa paketom opreme Distinctive. Istina da 159-ka ima par mana, koje su, na kraju krajeva, subjektivne prirode. Sa druge strane, Alfa je puna vrlina tipa odličnog, ali stvarno odličnog petocilindarskog turbo-dizela, dizajna koji obara sa nogu, kvalitetne unutrašnjosti od primjerenih materijala(konačno da i kod Alfe to dočekamo), superiornog držanja ceste u skoro svim uslovima,tako da sve mane padaju u zaborav i drugi plan. Pomenuti motor je jedan od najmoćnijih u klasi. Sa svojih 200 konja i 400 Nm okretnog momenta ostvarenih već na 2000 okretaja u minuti svakog benzinca čine suvišnim i besmislenim. Iako se sva snaga prebacuje samo na prednju osovinu, težina „nosa“ i dobro podvozje, te par elektronskih pomagala ne dopuštaju probleme sa trakcijom. Mjenjač je ručni, sa 6 brzina i dobro pogođenim omjerima, iako bi 2. brzina mogla biti malo duža. Zvuk rednog petocilindraša common-rail tehnologije treba samo čuti…ocjena-pet plus.

  Unutra mjesta ima dovoljno, ali ipak malo manje nego se to očekuje od limuzine duge 4,66 metara. Petoro odraslih nekih prosječnih ili malo iznadproslečnih dimenzija se komotno može zaputiti i na duže putovanje, dok će oni sa 2 m ili više imati problema nazad(nažalost, i sam sam u tom „klubu“ 200cm +). Dizajn interijera je onakav kako smo to navikli od Alfa Romea-praznik za oči. Sve što se može dohvatiti prstima je solidno i kvalitetno urađeno, u krivinama se ne čuje pucketanje i uvijanje karoserije, što se nekad prije moglo osjetiti kod Alfe. 159-ka je teška 1700 kilograma, što je 250 kg viška u odnosu na 156 sa istim motorom. Dodatna masa se i ne osjeti previše u vožnji, samo što je sada osjećaj u vožnji bliži njemačkim limuzinama. Tih 250 kila viška otpada na pojačanja karoserije(5 zvjezdica) i poboljšanje kvaliteta svih dijelova automobila.

  Performanse su na nivou-230 km/h i samo 8,4 sekundi do stotke. Šlag dolazi na kraju-Alfa je odlično istrenirala svoje konje, pa se njih dvije stotine zadovoljava sa samo deset litara nafte na sto kilometara. Ni cijena, u odnosu na ponuđeno, nije prevelika-71 474 KM. Ako vam se ovo ipak čini puno, onda pogledajte samo neke od elemenata opreme-automatski dvozonski klima uređaj, potpun elektrifikacijski paket, audio CD uređaj, 7 zračnih jastuka, kožni volan i mjenjač, parking-senzori, alu-felge 17“, senzori za kišu, maglu, miris, tamu, potpuna potpora za aktivnu sigurnost…treba li još? Garancija od 3 godine ili 120 000 kilometara…

  Samo još da skontam koju banku da opušem pa da sebi kupim najljepšu limuzinu u klasi…

   [IMG]http://img209.imageshack.us/img209/2651/alfa159jo5.jpg[/IMG]

[IMG]http://img217.imageshack.us/img217/8039/alfa159uk1.jpg[/IMG]

auto
auta,auta,auta pa sve ostalo...

4 komentara

Komentariši